Trudno wyobrazić sobie w e-marketingu bardziej pożądany „towar” niż leady, czyli dane kontaktowe, które zostawiają na stronie potencjalni klienci. Dzięki nim zbudujesz bazę użytkowników, którym później będziesz mógł przedstawiać swoje produkty lub usługi.
Sposobów na pozyskiwanie leadów jest oczywiście wiele, ale tym razem skupimy się na content marketingu, popularnie nazywanym marketingiem treści.
Czym jest generowanie leadów
Na początek garść liczb, które już mówią wiele:
- 65 proc. – tyle osób lepiej ocenia firmy, które dostarczają klientom użyteczne treści,
- 67 proc. – o tyle więcej leadów w skali miesiąca potrafi wygenerować firma z branży B2B, jeśli prowadzi bloga,
- 53 proc. – tylu marketerów twierdzi, że prowadzenie bloga jest dla nich jednym z priorytetów,
- 43 proc. – tylu użytkowników przyznaje się do śledzenia blogów (źródło: HubSpot).
Pozostało 75% artykułu