RODO było bez wątpienia jednym z najgorętszych tematów 2018 r. Żeby nie poznać tego skrótu, trzeba było chyba żyć w…odcięciu od świata. Kiedy w listopadzie analitycy IAB zapytali Polaków, czy słyszeli o Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych, 41 proc. odpowiedziało, że tak i zna szczegóły nowego prawa, 41 proc., że mniej więcej wie o co chodzi, a 14 proc., że słyszało o nim, ale nie wie dokładnie czego ono dotyczy. A więc tylko 4 proc. ankietowanych twierdziło, że pierwszy raz o tym słyszy.
Był to jeden z dominujących tematów, czego dowodem jest to, że „RODO” stało się w ubiegłym roku jednym z najczęściej wstukiwanych haseł w Google. A jeśli chodzi o zapytanie „Co to jest…”, było nawet zdecydowanie na pierwszym miejscu tuż za „niepodległością” (świętowaliśmy przecież 100-lecie) oraz bankowym „RRSO”.
Pozostało 75% artykułu