"Czym jest storytelling..."
Storytelling, czyli budowanie więzi klienta z marką za pomocą opowieści, to jedna z najskuteczniejszych technik w marketingu. Problem w tym, że chociaż stwierdzenie „ludzie lubią słuchać historii” ociera się o banał, to wciąż wiele marek nie potrafi tego odpowiednio wykorzystać.
"Facebook: jak dodawać opinie po aktualizacjach?"
Serwis Marka Zuckerberga przygotował nowe rozwiązania dla biznesu, które pozwolą lepiej uporządkować dodawane opinie o markach. Wszystko dzięki nowemu modelowi rekomendacji znajomych na Facebooku.
"Jak reklamować kancelarię adwokacką…"
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego adwokaci tak chętnie występują przed kamerami przy okazji głośnych spraw? Bo to dla nich jedna z nielicznych okazji do promocji kancelarii. Prawnicy są jedną z grup zawodowych objętych zakazem reklamy.
"Czym jest lokowanie produktu..."
Lokowanie produktu to jedna z tych form reklamy, w której łatwo wpaść w pułapkę. Pułapkę grubej przesady. Niestety, reklama która powinna działać na nas podświadomie i być „przy okazji” filmu czy serialu, coraz częściej uderza w nas jak obuchem.
"Czym jest księga znaku i księga identyfikacji..."
Chociaż dla grafików jest to sprawa oczywista, to w głowach właścicieli firm oba pojęcia często się mieszają. Oto różnice między księgami, które określają graficzny charakter marki.
Źródła:własne