banner bloomnet

TOP 5 tekstów, które czytaliście najchętniej

Jak mawia klasyk, koniec roku to czas podsumowań. My sprawdziliśmy, które materiały z Chcę Na Wczoraj czytaliście w 2018 r. najchętniej. Okazało się, że najbardziej interesowało Was m.in. co oznacza storytelling, jak reklamować kancelarię adwokacką oraz o co chodzi z lokowaniem produktu. A jeśli ktoś nie czytał, raz jeszcze zapraszamy do lektury.     

TOP 5 tekstów, które czytaliście najchętniej

"Czym jest storytelling..."

Storytelling, czyli budowanie więzi klienta z marką za pomocą opowieści, to jedna z najskuteczniejszych technik w marketingu. Problem w tym, że chociaż stwierdzenie „ludzie lubią słuchać historii” ociera się o banał, to wciąż wiele marek nie potrafi tego odpowiednio wykorzystać.

Czytaj dalej…

"Facebook: jak dodawać opinie po aktualizacjach?"

Serwis Marka Zuckerberga przygotował nowe rozwiązania dla biznesu, które pozwolą lepiej uporządkować dodawane opinie o markach. Wszystko dzięki nowemu modelowi rekomendacji znajomych na Facebooku. 

Czytaj dalej…

"Jak reklamować kancelarię adwokacką…"

Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego adwokaci tak chętnie występują przed kamerami przy okazji głośnych spraw? Bo to dla nich jedna z nielicznych okazji do promocji kancelarii. Prawnicy są jedną z grup zawodowych objętych zakazem reklamy.

Czytaj dalej…

"Czym jest lokowanie produktu..."

Lokowanie produktu to jedna z tych form reklamy, w której łatwo wpaść w pułapkę. Pułapkę grubej przesady. Niestety, reklama która powinna działać na nas podświadomie i być „przy okazji” filmu czy serialu, coraz częściej uderza w nas jak obuchem.

Czytaj dalej…

"Czym jest księga znaku i księga identyfikacji..."

Chociaż dla grafików jest to sprawa oczywista, to w głowach właścicieli firm oba pojęcia często się mieszają. Oto różnice między księgami, które określają graficzny charakter marki. 

Czytaj dalej…

Źródła:własne