banner bloomnet

TOP 6 najpopularniejszych artykułów z 2019 r.

Wraz z końcem roku zawsze z ciekawością sprawdzamy, które teksty autorów Chcę Na Wczoraj i ekspertów agencji Bloomnet, czytane były najchętniej. Tym razem najczęściej zawieszaliście oko na...

TOP 6 najpopularniejszych artykułów z 2019 r.

"Mobile vs desktop, czyli walka o użytkownika"

Jak wynikało z raportu „Digital 2019: Poland”, już blisko 70 proc. mieszkańców naszego kraju korzysta na co dzień z internetu mobilnego. Coraz wyraźniejsze odejście od desktopu sprawia, że zadbanie wyłącznie o responsywność strony, to już za mało.

Czytam dalej… 

"Jak stworzyć bazę mailingową?"

Dobra baza mailingowa wciąż może stanowić ważny kanał komunikacji i sprzedaży, a jego ogromnym atutem jest to, że mamy na niego całkowity wpływ. Ważne jednak, aby zbierać leady zgodnie z prawem, być szczerym z użytkownikami i zapewniać im rzeczywiście wartościowe treści.

Czytam dalej… 

"Kiedy publikować posty na Facebooku?"

Jak wybrać godzinę publikacji postów? Kiedy nasza grupa docelowa jest najbardziej aktywna? Jak należy interpretować statystyki podsuwane nam przez Facebooka?  

Czytam dalej… 

"Co to jest viral i dlaczego jest tak skuteczny?"

Viral, czyli szybko rozprzestrzeniająca się treść, to święty Graal marketerów. Stworzenie takiego materiału to coś, czego powinna jednak szukać każda marka. Nie jest to oczywiście takie proste, ale oto w jaki sposób możesz zwiększyć szansę materiału na stanie się viralem z prawdziwego zdarzenia.  

Czytam dalej… 

"Jak znaleźć niszę rynkową w biznesie?" 

Wiele firm chciałoby pewnie, żeby ich produkt trafiał do każdego, ale szerokie działania sprzedażowe mogą być bardzo ryzykowne. Więcej korzyści uzyskamy działając w niszy. Jak to zrobić? Pokazują to marki, z którymi współpracowaliśmy jako agencja Bloomnet. 

Czytam dalej…

"Jak promować miasto w internecie?"

Promocja miasta czy regionu to szeroki temat, ale przybliżyliśmy kilka kluczowych elementów: określenie grupy docelowej, promocję zewnętrzną i wewnętrzną, problem sezonowości oraz konieczność posiadania kompleksowej identyfikacji wizualnej. 

Czytam dalej… 

***

Które teksty czytaliście najchętniej w 2018 r.? Przypominamy je TUTAJ

Źródła:własne